تنها ترین

تنها ترین تنها منم توُ این سکوت بی نفس

همدم تنهایی من خاطره هات بوده و بس 

دلم میخواد که تا ابد کسی سراغ من نیاد

دیگه نمیخوام هیچ کسُ ، هیچ کسی هم منُ نخواد

 

میخوام که توُی تنهاییم خاطره هاتُ بو کنم

میخوام با دردای دلم دنیا رو زیر و روُ کنم

گریه دیگه بسه برام ، چشام دیگه نا نداره

چیکار کنم بدون تو زندگی معنا نداره

 

همیشه میگفتی میخوای که تنها مال من باشی

 

توُ لحظه لحظه های من ، توُ ماه و سال من باشی

دلی برام نمونده که دوباره بشکنی بری

خوب میدونم نمی مونی ، همیشه تو مسافری


تنهاترین تنها منم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 ا 11:2 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.